نصیرزاده بی‌تردید توپ ازبک‌ها گل شد/ داور با خونسردی کامل بازی را اداره کرد
 
داوری فوتبال
جدیدترین اخبار داوری فوتبال ایران وجهان

 کارشناس داوری کشورمان اعلام کرد تیم ازبکستان در دقیقه 74 دروازه ایران را باز کرده اما اشتباه کمک داور باعث مردود اعلام شدن این گل شده است 
هوشنگ نصیرزاده در مورد عملکرد تیم داوری دیدار تیم‌های ملی ازبکستان و ایران در هفته نخست از مرحله چهارم و نهایی مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی 2014 برزیل گفت: قضاوت نیشیمورای ژاپنی هیچوقت برای تیم ملی ایران شگون نداشت اما این بار باعث پیروزی تیم ایران شد.

وی در مورد صحنه مشکوک دقیقه 74 این بازی اظهار داشت: سرعت توپ در آن صحنه زیاد بود، ضمن اینکه با خوش‌شانسی تیم ملی ایران چندین بازیکن فضای دید داور مسابقه را مسدود کرده بودند و در واقع اصلی‌ترین فردی که باید گل شدن توپ را تشخیص می‌داد، موفق نشد صحنه را ببیند.

کارشناس داوری کشورمان در این خصوص افزود: سیدجلال حسینی درحالیکه در این صحنه در قفس توری قرار گرفته و پای چپش کاملا درون دروازه بود، شلیک محکم بازیکن ازبکستانی را در شرایطی از دروازه بیرون کشید که نه تنها تمام، بلکه بیشتر توپ وارد دروازه شد و در گل شدن این توپ شکی وجود نداشت.

نصیرزاده در پایان گفت: اگر این اشتباه داور را کنار بگذاریم، باید بگویم داور ژاپنی با خونسردی این بازی را اداره کرد و به شخصه هیچ اشتباهی نداشت، گرچه کمک داور دومش اشتباهی فاحش داشت.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ازبکستان و ایران در هفته نخست از مرحله چهارم و نهایی مسابقات مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل یکشنبه شب با پیروزی یک بر صفر تیم ملی کشورمان در ورزشگاه جار ازبکستان به پایان رسید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داوری فوتبال و آدرس davaraneparsi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان